zondag 9 januari 2011

Hi and Hello

Hallo iedereen

ik hoop dat alles goed met jullie gaat?? ik ben nieuw hier en hoop het hier leuk te vinden. ik ga proberen om redelijk interessante artikels te maken die iedereen leuk vind maar aangezien het nieuw is wordt dit in het begin wel wat zoeken natuurlijk. let aub niet op mijn spelling, in het Nederlands let ik er gewoon niet op en als ik Engelse commentary geef weet ik het gewoon niet zeker, en ik ga ook niet alles lopen opzoeken, sorry dat zou teveel tijd kosten. hierom vraag ik jullie stel dat je een fout ziet en je weet 100% zeker hoe het wel moet laat het mij ff wete?? ik zal het dan aanpassen en dat is dan leuk voor mij en voor jou. ok?? afgesproken?? ok dan.

zo dit was mijn eerste bericht op mijn blog en ik hoop dat jullie al direct meer interesse hebben in mijn berichten die nog volgen ik doe mijn best om zo snel en vaak mogelijk te updaten maar ik weet niet of dat gaat lukken. ik doe mijn best!!

groetjes jappekke

2 opmerkingen:

  1. kzal wel op da engels en da nederland letten ;D
    <3xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. danku sgat!! dit is dus mijn vriendin en zij heeft een geweldige blog dus kijk mss ff. dankje!!

    BeantwoordenVerwijderen