dinsdag 11 januari 2011

zomaar

hoi iedereen

hier ben ik weer met mijn 3e bericht deze keer (voila nu weten jullie ook dat ik kan dichten XD). dag 2 van deze kindermishandeling. en buiten het feit dat we vandaag van plaats zijn verwisseld is er niks boeiend geweest, al was dat plaatsen wisselen ook niet boeiend hoor. eigenlijk is het best zielig dat ik dat als hoogtepunt van mijn dag moet benoemen, dat wil iets zeggen over op hoe een leuke school ik wel niet zit.ik zit op een SAAIE en KATHOLIEKE SCHOOL, in plaats van Algemeen Secundair Onderwijs die ik precies Saai Dom Onderwijs!! ik hoop voor jullie dat het een leukere dag was dan voor mij, al ben ik wel elke dag blij om mijn vriendin te zien. toch 1 lichtpuntje in dat grote, donkere en zwarte gat dat men school noemt!!

groetjes jappekke

2 opmerkingen: